fredag 8. februar 2013

En velkomst

Om ei uke er det 10 år siden at jeg begynte å blogge på tysk - 14. februar 2003. Tror ordet 'blogging' fantes egentlig ikke, jeg skrev dagbok på en hjemmeside :-)

Da er det jo bare greit at jeg prøver engang til i 2013- denne gangen i et fremmed språk og med et helt spesielt mål: å skrive en quiltblogg, skrive veiledninger og gratis mønstre. Jeg driver nemlig mest med Jelly Rolls, Layer Cakes og Charm Packs. Fremdeles finnes det nesten ikke noen norske mønster til dette. Det skal jeg gjøre noe med.

Og jeg har lyst å være en del av det norske quiltemiljøet - ikke bare det tyske :-)

  
'Før soloppgang'
Her ble det brukt 10" firkanter i rødt og i (opprinnelig) hvit. Etter at jeg ikke var klar over at den røde flanell-baksiden var av innmari dårlig kvalitet og farget gjennom quiltelinjene - måtte hele teppet farges oransje, men jeg elsker den rett og slett.

2 kommentarer:

  1. Hallo ja :-)
    Hvis jeg nå finner ut hvordan jeg får inn mitt bilde i profilen blir jeg glad :-)

    Klem til deg. Britta

    SvarSlett